You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Rendelj online, vagy hívj +36 20 287 4324

Szállítási információk

Feldolgozás menete

  • Ha a termék raktárról kapható és házhoz szállítva, utánvétes fizetéssel rendelte meg, nem egyeztetünk Önnel a megrendeléssel kapcsolatban. Ha megrendelése munkanapon 13:00 óráig beérkezik, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.

  • Ha megrendelése munkanapon 13:00 óra után érkezik be és a fizetési mód utánvétes, valamint az adott termék raktárról kapható, nem egyeztetünk Önnel, a küldeményt a következő munkanapon elindítjuk, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.

  • Ha megrendelése munkanapon érkezik be és a fizetési mód előre utalás, valamint az adott termék raktárról kapható, aznap elkészítjük a díjbekérőt és elküldjük e-mailben, ami alapján az átutalás megtörténhet. A díjbekérőn szerepel a megrendelés azonosító száma, valamint a díjbekérő száma és a fizetendő összeg is. Átutalás esetén a közlemény rovatba kérjük tüntessék fel a díjbekérő számát (2020/xxx/D).

  • Ha az összeg munkanapon 13:00 óráig bankszámlánkon jóváírásra kerül, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.

  • Ha az összeg munkanapon 13:00 órá után kerül jóváírásra bankszámlánkon, a küldeményt a következő munkanapon indítjuk el, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.

  • Ha a terméket személyes átvétellel rendelte, a lehető leggyorsabban küldünk Önnek egy válasz e-mailt, amiben tájékoztatjuk az átvétel időpontjáról. Személyes átvétel budakalászi üzletünkben lehetséges. Fizetési mód ebben az esetben kizárólag készpénz.

Mikor egyeztetünk Önnel?

Kizárólag akkor vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelésével kapcsolatban valami nem egyértelmű, vagy az adott termék éppen nem kapható (például: átmeneti készlethiány). Ha megrendelése egyértelmű, a terméket a lehető leggyorsabban összekészítjük és elindítjuk Önnek.

Ki fogja házhoz szállítani a megrendelését?

Cégünk a GLS futárszolgálattal szállíttatja küldeményeit. Lehetősége van Magyarország területén 270 településen több, mint 650 átvevőhelyre GLS csomagpontra kérni csomagját, vagy a kényelmesebb házhoz szállítást is választhatja.

Fontos információk a GLS szállítással kapcsolatban!

  • A GLS futárszolgálat munkatársai munkaidőben 8:00 és 17:00 óra között szállítanak házhoz.

  • A küldemény felvétele után a GLS futárszolgálat e-mailben értesítést küld Önnek a küldemény fontosabb adatairól és megadja a kiszállítás napját - következő munkanap.

  • Amennyiben a kézbesítés napja és/vagy a kézbesítési cím nem megfelelő, lehetősége van azt e-mailben módosítani a címmódosítás opció segítségével. Módosítás esetén a kézbesítési dátum változhat.

  • A kiszállítás napjának reggelén a GLS futárszolgálat ismételten e-mail értesítést küld, melyben megadja a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időintervallumot a várható kézbesítésről.

  • A GLS futárszolgálat a megadott 3 órás idő intervallumban megkísérli a küldemény házhoz szállítását.

  • Utánvétes fizetés esetén a küldemény díját a GLS futárnak kell kifizetni. Kérjük, hogy a pontos utánvét díjat készítse elő, mert a futár nem minden esetben rendelkezik váltópénzzel.

  • Lehetősége van a küldemény átvételekor készpénz helyett bankkártyával is fizetni.

  • Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon ismételten megkísérli a küldemény másodszori kiszállítását.

  • Ismételten sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon újból megkísérli a küldemény harmadszori (utolsó) kiszállítását. Ezek után nincs lehetőség újabb kiszállítás kérésére. A küldemény visszakerül hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

  • GLS csomagpontra rendelt küldemény esetén a GLS futár a csomagot a megadott csomagpontra szállítja le a felvételt követő munkanapon.

  • A címzett SMS-ben kap értesítést, ha a csomag megérkezett a GLS csomagpontra.

  • A csomag átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 azaz öt munkanap áll rendelkezésre.

  • Utánvét fizetési lehetőség minden GLS csomagponton megoldott, de egyes üzletekben bankkártyával is lehet fizetni (ezzel kapcsolatban a GLS csomagpontkereső weboldalon láthat információt vagy a GLS ügyfélszolgálatnál tud érdeklődni).

  • Ha a küldeményt nem veszi át a következő munkanapon, a GLS a második és a negyedik munkanapon ismételt e-mail értesítőt küld.

  • Az 5. nap után a GLS automatikusan visszaszállítja az át nem vett küldeményt a csomag feladójához, azaz hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Megrendelt, leszállított, de át nem vett küldemény esetén a szállítási költséget és visszaszállítási költséget - mely azonos a szállítási költséggel - Megrendelő köteles kifizetni. Ilyen esetben a megrendeléskor megadott névre díjbekérő számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk meg Megrendelőnek. Megrendelő köteles a szállítási és visszaszállítási költséget 5 azaz öt munkanapon belül banki átutalással kiegyenlíteni. Megrendelő ezen feltételeket tudomásul veszi és elfogadja.

GLS szállítási és utánvét díjak

GLS futárszolgálati díjainkat az alábbi táblázat tartalmazza. A szállítás díját meghatározza a termék mennyisége, súlya és a fizetés módja is. A megrendelt termék pontos szállítási díját akkor láthatja, ha a terméket behelyezi a kosárba, valamint kiválasztja a szállítási és fizetési módot. Ehhez weboldalunkon nem kell regisztránia, csak a kívánt termék mennyiségét kell a kosárba helyezni.

Szállító Hely Szállítási idő Díj
GLS 0-2kg Magyarország 1 nap
Hétfő - Péntek
1250 Ft
GLS 0-2kg futárnak fizetéssel Magyarország 1 nap
Hétfő - Péntek
1580 Ft

Ingyenes szállítás

Amennyiben a vásárlásának értéke eléri, vagy meghaladja az 50.000.-Ft-ot , akkor lehetősége lesz az ingyenes szállítást választani, ez esetben cégünk vállalja a szállítás költségét Ön helyett.